2017. október 1., vasárnap

Kókuszos muffin




A tegnapi kókuszgolyó elkészítése után maradt még kicsit több, mint 5 dkg kókuszreszelék. Ennek a felhasználására kerestem muffin receptet, találtam is egyet, ami tetszett ITT, köszönet érte.
És megint csak kicsit változtattam rajta.

Hozzávalók nálam:
12 dkg margarin, 7-8 dkg porcukor, 5 dkg kristály cukor, 2 tojás, 4 jó nagy kanál 12 %-os tejföl, 1-2 evőkanálnyi citromlé, 15 dkg finom liszt, 1 csomag kókuszos pudingpor, 1 csomag sütőpor, kb. 5 dkg kókuszreszelék. 

A csokit kihagytam, tegnap a kókuszgolyóban volt kakaó. 

A felsorolás sorrendjében tettem az anyagokat a keverő tálba. Tényleg nem lett sok mosogatni való utána és végül a 12 muffin formán kívül még 4 kávéscsészébe is jutott a masszából. Talán a citromlé és sütőpor találkozása miatt kicsit kifutott néhány muffin, de végül nagyon szépre sültek 170 fokos légkeveréses sütőben 20 perc alatt. És nemcsak szépek, de finomak is lettek. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése