2012. november 26., hétfő

2 az 1-ből leves és rántott hús pulykaszárnyból







Még szombaton vettem a Tescoban 5 kétízületes pulykaszárnyat, valamire majdcsak jó lesz alapon. Ma ezeket kettévágtam, gyorsfőző fedővel jó kis levesnek megfőztem mind a 10 db husit, ahogy kell, zöldségekkel, szokásos jelzések után 20 perc alatt, 










visszahűtés után kiszedtem a húsokat, a szárnyközepeket egyben hagytam, de a szárnycombok húsának egy részét lefejtettem a csontról. Azért hagytam kis húst a csontokon, az szolgált leveshúsként. Amikor a húsok hűltek egy kicsit, megpergettem őket pici sóval, aztán bepaníroztam, és megsütöttem. 










Mellé sültkrumpli és sárgarépás-zöldborsós-petrezselymes rizs készült. Ma is megcsúsztam az ebéddel, mert nehezen hagyom ott a kicsiket még a főzés kedvéért is. Most is csak azért tudok írni pár szót, mert éppen levegőznek egy kicsit Anyával.









2 megjegyzés:

  1. Olyan jó volt olvasni az előbbi bejegyzésed! Örülök, hogy megint együtt a család és Mária te mint anya és nagymama boldog vagy .

    VálaszTörlés
  2. Juci - nagyon boldog vagyok, hogy itt vannak a kis Drágáim!! Csak azt sajnálom, hogy most csak rövid ideig maradnak, a hét végén már hazamennek ;(. De az ilyen rövid együttlét is jobb, mint a semmi!!

    VálaszTörlés