2012. július 1., vasárnap

Lecseréltem!





 


Tegnap nem bírtam tovább a vergődést, és lecseréltem a Google Crome böngészőt Mozilla Firefoxra. Míg az első több mint 300 MB és több bővítménye volt, (amiből az egyik plugin mindig összeomlott), addig utóbbi csak 36 MB körül van, és mégis úgy megy vele minden mint a karikacsapás :D! Csak el ne kiabáljam. Legkisebbikem kissé óvatosan megjegyezte, hogy csak úgy ne járjunk ezzel is, mint a Crome-mal. Mert először az is nagyon ment, aztán egy idő múlva átváltott csigába, és egyfolytában szabotált mindent.  Egyetlen hibája a Firefoxnak, hogy nincs automatikus fordítója, de ezt elnézzük neki :). Ma reggel az összes frissen megjelent írásba be tudtam nézni, ahol akartam tudtam megjegyzést hagyni és még alig múlt 8 óra!  Kész öröm így az élet:)!! 

4 megjegyzés:

  1. Nem akarlak elkeseríteni,de egy idő után itt én nem tudtam képeket feltölteni.
    Mert nem engedi és ugyan úgy szenvedtem vele.Most az operát használom,hogy meddig lesz jó azt nem tudom!!

    VálaszTörlés
  2. Mónika ne keseríts el! Mindegy, most még jó (lekopogtam), remélem egy ideig kitart. Ha rosszalkodni kezd, lecserélem ezt is :)!!

    VálaszTörlés
  3. Én most a firefoxnak örvendezek. Aztán majd látjuk mit hoz a jövő :)!

    VálaszTörlés