2012. július 22., vasárnap

Mai ebédünk: Sertésraguleves, rántott sertésmáj és karaj, petrezselymes újkrumpli, uborka saláta, sárgadinnye







Tata elment Tomikával, így most van időm gyorsan leírni, hogy ma ebédre mi készült. Első fogás egy finom tárkonyos-citromos sertésraguleves volt, amit sertéslapocka és sertés hosszúkaraj leeső darabkáiból (kb. 40 dkg lehetett) főztem, Zepter gyorsfőző fedővel, ahogy azt már régebben leírtam, szokásos jelzések után 20 percig, aztán hagytam még 10 percig pihenni, majd kiengedtem a gőzt és tejfölös habarással behabartam a levest, illetve másik edényben főtt csigatésztával még gazdagítottam. 










A második fogás: Most az a kivételes helyzet állt elő, hogy én kívántam meg a rántott sertésmájat, de tudom, hogy azt a család több tagja nem szereti, ezért készült még rántott hús is szeletelt klopfolt sertés hosszúkarajból. Mellé petrezselymes újkrumplit főztem, és nagy adag fokhagymás uborka salátát készítettem. Isteni volt!!!!











És végül volt nagyon finom, mézédes sárgadinnye. 









6 megjegyzés:

  1. Nagyon finomakat főztél az elmúlt napokban is, persze mint mindig.
    Ritkábban jövök, mert mostanában sok az elfoglaltságom.

    Nagyon tündéri, és nagy lett Tomika. elhiszem, hogy nehezen tudod vele egész nap tartani az iramot, és elfáradsz.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kati :)!

    Gizi - Te is nagyon finomakat készítesz mindig, még akkor is, ha nagyon elfoglalt vagy.
    Ugye milyen sokat nőtt? És tényleg igazi kis örökmozgó, nemcsak engem, de az egész családot lefárasztja :)!

    VálaszTörlés
  3. Mint mindig, most is finom volt a vasárnapi ebédetek. Szívesen beneveztem volna rá.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finomakat készítettél Maria:)
    Örülök, hogy te is unokázol:))

    VálaszTörlés
  5. Gazdag és ízletes menüsor.
    Ésszerűen nagyszerűen ősszeállítva!!
    Gondolom izlett a kis Tomikának is!

    VálaszTörlés