2012. május 9., szerda

Zepter ajándék







Kellemes meglepetésben volt részem a múlt hónap közepén. Nagyon kedves hangú e-mailt kaptam a ZEPTER INTERNATIONAL (HU) LTD.  Home Art & Home Care Brand Director-ától, melyben leírta, hogy kollégáik rendszeresen figyelemmel követik a blogomat, és ajánlják vásárlóiknak is. Sajnálattal látták, hogy kellemetlenség ért az év elején, aminek feledtetésére ajándékcsomaggal szeretnének kedveskedni.  Mivel én is csak gyarló ember vagyok - mert ki nem szeret ajándékot kapni? -, nem utasítottam vissza a kedves felajánlást, és ma megkaptam az ajándékcsomagot, benne egy gyönyörű kávéfőző, 2 kávéscsésze alátéttel, és egy gyönyörű tálca volt, aminek nagyon örülök, és ezúton is szeretném megköszönni.  Köszönöm :)!!









12 megjegyzés:

  1. Gratulálok a csodaszép ajándékodhoz! Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép,használd egészséggel.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ajándék! :)
    Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az ajándékhoz, használjátok egészséggel:)

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek köszönöm a gratulációt:)!

    VálaszTörlés
  6. Hűha, micsoda ajándék! Nagyon szép! Használjátok egészséggel María! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper és drága ajándékot kaptál! Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok az ajándékokhoz, nagyon szépek!!! Használd egészséggel.
    (nekem csakis rossz tapasztalataim vannak a "Zepter" üzletkötőivel, egy tolakodó népség. örömmel olvasom, hogy feléd más a helyzet)

    VálaszTörlés
  9. Gabriella - köszi :)

    Illéskrisz - szerintem is nagyon szuper, köszi!

    Gizi - Köszi! Amikor én rábeszéltem Páromat, hogy nekünk kell ilyen edény (még valamikor 10-11 éve), akkor én kerestem meg egy kedves ismerőst, aki ezzel foglalkozott. Soha nem volt tolakodó, csak nagyon segítőkész. Most meg ilyen öröm ért :).

    VálaszTörlés
  10. Használd egészséggel ezeket a gyönyörűségeket!

    VálaszTörlés