2012. május 18., péntek

Bosszankodom:(!!


Egyéb dolgaim miatt ma pizzát rendeltünk a szegedi La Rosa Pizzériából, ahonnan már többször rendeltünk,  meg is voltunk a pizzákkal elégedve, sőt mondhatom, eddig ízlett, amit kaptunk. Ma viszont először csalódás, aztán bosszúság ért. Tudni kell, hogy különféle akciók vannak a pizzériában, amik nagyon szimpatikusak, a szórólapon különböző helyeken hirdetik. Pl. 4 pizza rendelés esetén az ötödiket ajándékba adják. Mi négyen vagyunk a családban, ezért mindig legalább 4 pizzát szoktam rendelni, vagy többet, ha a Barátnők is nálunk vacsoráznak. Legutóbb, amikor interneten rendeltem, fölhívtak, hogy ajándék pizza jár a négyhez. Ez eddig happy. 


Másik akciójuk, hogy aki összegyűjt a pizzás dobozokról 10 kupont, az ingyen kap egy pizzát. Nekünk összegyűlt 10 kuponunk, ezért ma azt reméltem, hogy beválthatom az ajándékkuponokat is. Így a két Barátnőnek is jutott volna egy-egy "ajándék" pizza.  Hangsúlyozom, ezeket az akciókat a pizzéria hirdette meg, nem én akartam jogosulatlan előnyhöz jutni. 


Interneten rendeltem, és az ajándékra vonatkozó kérésemet is leírtam. Nem hívtak föl, hogy bármi gond lenne, de aztán jött a futár, 4 doboz pizzát hozott. Na erre azért rácsodálkoztam. A fiatalember készségesen felvilágosított, hogy két akció nem vonható össze,  (amit a rendelés leadása után már én is megtaláltam az internetes oldalon, mert a szórólapon nem volt feltüntetve) erre én megkérdeztem, hogy akkor egy se jár? Ekkor kiderült, hogy egy pizzát a négyből ajándékba adtak - hogy ez miért gazdaságosabb nekik, mintha mind a négyet kifizettem volna, még mindig nem értem. És tényleg egy pizzával kevesebbért kellett fizetnem. Zavarodottságomat látva a fiatalember nagyon kedvesen azt mondta, hogy ne adjam oda a kuponokat, majd legközelebb beváltom. 


Aztán elkezdtünk ebédelni. Ma csalódást okozott a pizza. Én a tengeri herkentyűset szeretem, ezért azt rendeltem, de ilyen elázott közepű, ízetlen vackot nem is tudom ettem-e valaha. Ráadásul  tengeri herkentyű szinte nem is volt rajta, mindössze 2-3 tintahal karika, azon kívül néhány radírgumira emlékeztető surimi rudacska darab. Komolyan mondom, hogy megkeseredett a szám, legszívesebben sírva fakadtam volna. 


Addig mérgelődtem, míg felhívtam a pizzériát, egyrészt, hogy reklamáljak az elázott (vagy sületlen?) pizzám miatt, másrészt, hogy megkérdezzem, hogy lehet a 10 kupont  beváltani. Azt mondták, ha van 10 kuponom, akkor ingyen kihoznak egy pizzát! 


Na ezt aztán már végképp nem értettem. Ha rendelek 4 pizzát, akkor nem kaphatom meg a mellé felajánlott ajándék pizza mellett a kuponokéért járó ingyen pizzát egy fuvarban. (Sőt, most az ajándék pizzát sem kaphattam meg, helyette egyet nem kellett kifizetnem.) De ha 5 perc múlva telefonálok, hogy van 10 kuponom, akkor újabb fuvarral kihozzák??? Érti ezt valaki?????? Nekem már belefájdult a fejem a gondolkodásba, hogy hogy van ez!! Ez igazi elmebajnokság!!


Ja és tényleg kihozták a kuponokért az ajándékpizzát egy másik fuvarban, és egy műanyag pohárban a csípős szószt, amit az először rendelt 4 pizzáról lefelejtettek!!

4 megjegyzés:

  1. Nem semmi de nem érdemes felidegesíteni magad! Tanulság: Máskor ne rendelj tőlük!

    VálaszTörlés
  2. Remélem azóta megnyugodtál és amit ettél nem "ülte " meg a gyomrodat! Mi a tanulság? Máskor csináljál magatoknak olyan finomakat szoktál. Tudom néha nincs kedvünk jobb ha készen kapjuk , de talán akkor nem bosszankodtál volna ennyit. Tuti hogy én is kiakadtam volna!

    VálaszTörlés
  3. Ne mérgelődj, árt a szépségednek! :o) Én is jártam már hasonlóan, én csirkés pizzát rendeltem és éreztem a húson a hűtő ízt. Szerintem egy régi lefagyasztott húsból csinálták. Undorító volt, nem bírtam megenni! ha most is rágondolok, felfordul a gyomrom, pedig évekkel ezelőtt volt...

    VálaszTörlés
  4. Marianna - Tudom, hogy nem érdemes, de van, hogy az embert majd megüti a guta az ilyen hülyeségtől!! Szerintem sem fogok innen rendelni.

    Éva - most nem volt időm sütni-főzni, de máskor inkább eszek zsíros kenyeret, mint onnan rendelt pizzát.

    Illéskrisz - annak már úgyis mindegy :D!! Az én pizzám is gusztustalan volt, párom mondta is, hogy egyek inkább az Ő pizzájából, mert a látványtól is fölfordul a gyomra. De nemcsak a rossz pizza, de ez a hülye szabály is kihozott a sodromból. Hogy valaki ne lássa át, hogy ezzel többletköltséget csinál magának... hát az megérdemli!!

    VálaszTörlés