2018. szeptember 13., csütörtök

Sajtos sonkatekercs rántva, krémsajtos krumplipüré


Névnapomra "ünnepi" vacsorának készült ez az összeállítás, hogy a jól bevált rántott csirkemell mellett legyen valami "újdonság".  Persze azért ez sem egészen új találmány, régebben készítettem már sajtos sonkatekercset, mondjuk nem most volt, hanem 5 éve, úgyhogy újdonságként hatott. A változás annyi volt a régebben készítetthez képest, hogy most nem sajtszeletet tekertem a Prágai sonkaszeletekbe, hanem  trappista sajtból vágott sajtrudacskákat.  A sonka szépen rásimult,  panírozáskor a bepanírozott sonkaroládok  két végét újra tojásba mártottam és összenyomkodtam, így csak 3-ból  folyt ki kicsit a sajt. 

Az igazi újítás azonban a krumplipüré volt. Gondolkodtam, hogy mivel lehetne feldobni, mert Bogikánk eddig nem szerette a krumplipürét, semmilyen formában. Most Lidl-ben kapható tömlős natúr krémsajttal, meg margarinnal kevertem nagyon habosra, krémesre a megfőtt, összetört krumplit, és legnagyobb örömömre így még Bogikánk is nagyon szerette. Tényleg nagyon finom volt, érdemes kipróbálni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése