2022. november 20., vasárnap

Heti menü 11.14-től 11.20-ig

 Hétfő: előző napról kacsaleves, fokhagymás-tejfölös zöldbabfőzelék sült kacsaszárnnyal, vagy sajtos burgonyaroppanccsal. Én utóbbival ettem és isteni volt.



Kedd: karfiolleves tejfölös habarással, tarhonyás hús csirke alsócombokból savanyúsággal



Szerda: franciazöldség leves, brassói csirkemellből




Csütörtök: zöldségleves tegnapról (ezt csak én ettem), hagyományos rakott krumpli




Péntek: körömpörkölt főtt krumplival (én jobban szeretem a köröm nem hegyes végét, a fiúk meg a hegyeset).

Bogikámnak tejberizs, amit Ő kakaóval és fahéjas porcukorral evett, én uzsira barack-, meggy-, és fügelekvárral. A fügelekvárt Párom Édesanyja főzte lila fügéből, Tőle kaptuk ajándékba.





Szombat: gombócleves, harcsafilé paprikás zsemlemorzsában sütve, krumplipüré



Vasárnap:  csirkeleves felsőcomb csontokból és apróhúsból, rántott csirkemellfilé és felsőcombfilé, resztelt csibemáj, sült hasábkrumpli




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése