2023. január 8., vasárnap

Heti menü 01.02-től 01.08-ig

 Hétfő: tejfölös - babérleveles krumplileves, kelt palacsinta:  10 db kakaós,    10-12 db vanïlia pudingos, 5 és fél üres lekvárosnak




Kedd: csirke borsos tokány (felsőcomb filéből) tésztával


Szerda: csirkeleves mellcsontokból és lábakból cérnametélttel, fűszeres sült  szárnyközepek tepsis krumplival és olajban sült krumplival






Csütörtök: karfiolleves, krumplis tarhonya kolbásszal és virslivel



Péntek: karfiolleves tegnapról (csak én ettem, de nem fotóztam), rántott trappista sajt sültkrumplival  (majonézzel)

A sajtot duplán paníroztam és sütés előtt rövid időre a fagyasztóba tettem egy tálcára sorakoztatva, így szinte nem folyt ki



Szombat: zöldséges gombakrémleves ropogós kenyérkockával, paradicsomos húsgolyócskák sült babbal, bucatínivel (makaróni)



Vaárnap: csirkeleves 3 mellcsontból, 7 lábból és 4 alsó combból csigatésztával, rántott csirkemellfilé és levesben előfőzött csirke alsócomb habosra kevert krumplipürével





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése