2013. augusztus 1., csütörtök

Elfáradtam...

                     
...vagy csak elegem lett. Sokféle ételt megfőztem az elmúlt két és fél év alatt. Egészségeset és kevésbé egészségeset. Diétásat, testkontrollosat, és "bűnözőset". Most úgy érzem nem tudok megújulni és akkor abba kell hagyni. Remélem az elmúlt időszak 1195 bejegyzése az elkövetkező időszakban is nyújt olvasnivalót az érdeklődőknek, - ha van még érdeklődő egyáltalán. Tudom nem nagy kunszt egy családot etetni, és úgy tűnik kevés amit nyújtani tudok. Én nem hozok minden nap új édességeket, mert a családnak nincs rá igénye. Csak finom ételekre. Sajnálom, hogy csak ennyi tellett tőlem.

7 megjegyzés:

  1. Kedves Maria, ha abbahagyod, magad miatt hagyd abba, és ha folytatod, magad miatt tegyed. Ne azért, hogy másoknak megfelelj. Nem kell. Sőt, nem szabad! Mi, akik azért főzünk, mint te is írod, hogy a családunkat etessük, és nem "kirakatkonyhát" vezetünk, természetes, hogy nem tudunk annyi szépséges desszertet hozni. Annál is inkább, hogy mi sem eszünk desszertet minden nap. Szóval, természetesen, néha sütök, készíet ezt-azt, de nálam is az "ételek" vannak túlnyomó többségben. Akit ez zavar, álljon tovább.
    Az utóbbi időben nálam is alig kommentel valaki, megmaradt néhány abszolút hűséges olvasó. Igaz, ez biztos változna, ha én is bőszen járnék mindenkihez, és hagynék megjegyzést, de arra sajnos nincs időm. (a másik blogodon, ahol megjelenik a kezdőlapon a sok fotó, én pl. nem is tudok megjegyzést hagyni...) Így aztán felteszem a recepteket magamnak, hogy szükség esetén elővehessem. Gondolj te is arra, hogy majd a menyeidnek lehet nagy segítség lesz, ha meglesznek a receptjeid.

    Szerintem ne zárd be "a kapukat" magad mögött, ne írd ki végérvényesen, hoyg vége. Lehet, most fáradtabb vagy, és amúgyis van egyéb elfoglaltságod :D, (és természetes, hogy az unokádhoz mérve a blog silány semmiségnek bizonyul), vagy csak igen intenzíven blogoltál, és tartani kell egy kis szünetet... sok minden lehet, de nem hiszem, hogy örökké tartana. Ne hagyd abba, meglátod, egy kis idő múlva újult erőkkel, feltöltődve tovább tudod és fogod akarni csinálni. De majd szólj, ha mégis tévedtem. :)
    Mindenképpen vigyázz magadra, és kellemes időtöltést az unokád társaságában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van kedves Sedith, lehet hogy tényleg csak időleges lesz a bezárás, majd látom. Most viszont pihenek egy kicsit az biztos.

      Törlés
  2. Kedves María! Én örülök, hogy eddig is írtál. A te blogodban pont az egyszerűsége fogott meg, sokszor merítettem ötletet tőled. Jó egészséget kívánok neked és családodnak is! Szeretettel: Bernadett

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm kedves Bernadett :).
    A sok kommentet is :).

    VálaszTörlés
  4. Kedves Maria!
    Én minden nap megnézem a blogodat, igaz soha nem írtam kommentet mostanáig.
    Igazán örülnék ha nem hagynád végleg abba, mert mindig találtam valami finomat amit megcsinálhattam. A családodról írt történetek, képek is
    tetszettek. Szóval jó pihenést, unokázást de azért én visszavárlak! :-)
    Üdvözlettel: Adél

    VálaszTörlés
  5. Kedves Adél! Örülök, hogy rendszeresen benéztél hozzám, annak még inkább, ha készítettél is ezt-azt a leírtakból. Augusztus végéig biztos Tomika lesz az első és legfontosabb, aztán majd látom hogy alakul továbbiakban a dolog. Köszönöm a jókívánságokat, én is kellemes nyarat kívánok Neked :)
    Üdvözlettel: María :)

    VálaszTörlés
  6. María! Igazad van abban, hogy ha most nincs késztetésed a blogírásra, akkor nem szabad erőltetni. Pihenj egy kicsit, töltődj fel, és ha valami olyan ételt készítesz, amiről úgy érzed ezt meg kell mutatni, tedd fel a blogra! A blogod akkor is tt van, ha kicsit "alszik", a közönség mazsolázhat az eddigi írásaidból. A blogírás tényleg olyan, mint a naplóírás: Ha van mondanivalód, írd, ha hallgatsz, akkor gyűjts új leírni való élményeket.
    Legyen kellemes a nyarad családod körében! :)

    VálaszTörlés