2013. július 31., szerda

Fish and chips - harcsából :)

Tegnap hajnalban megérkezett Tomika, úgyhogy az eddigieknél is elfoglaltabb vagyok, de ezt a "fish and chips"-et felteszem, mert nagyon jól sikerült - ha Tata közben nem szól, hogy Tomika felébredt. 
A nyúzott, kibelezett, megmosott harcsát kb 2-2,5 cm széles egyforma csíkokra igyekeztem vágni, aztán besózva hűtőbe tettem még tegnapelőtt. Tegnap orly masszát készítettem egy kupac rétes lisztből, 2 db M-es tojásból, púpos kávéskanálnyi sütőporral, 1/3 fehér kanál sóval és annyi jéghideg sörrel, hogy olyan sűrű masszát kapjak, hogy lisztezés nélkül is bevonja a besózott halszeletkéket, amiket aztán forró olajban szép aranybarnára sütöttem. Mellé nagyon vékonyra vágott újkrumpli készült. Tényleg tisztára olyan volt, mint az angol fish and chips. Kívül ropogós, belül lágy.
Előtte Tomika kedvére csirkeleves volt az első fogás, szokásos régi módon, gyorsfőző fedővel, de teljesen ételízesítő mentesen, csak sóval zöldségekkel, sok petrezselyem és zeller zölddel, zöldpaprikával és hagymával ízesítve. A leves és a második fogás is nagyon finom volt, Tomikánk mégis inkább vajas bagettet kért. Délután direkt az Ő kedvéért csemege kukoricát is főztem, de abból sem evett. 
Narancs és mandarin levet viszont csavartunk tegnap kétszer is. Legalább azt ivott a vajas bagett mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése