2013. július 1., hétfő

Brokkolis zöldségleves, kelkáposztafőzelék - a családnak sültszalonnával, virslivel ésszafaládéval


Tovább folytatódott tegnap is a testkontroll programom, de ma fejtörést okozott, hogy mit főzzek? Aztán eszembe jutott, hogy a legutóbbi bevásárlásnál vettem friss brokkolit és új kelkáposztát is, így körvonalazódott, hogy mi készül ma ebédre. Zöldségleves új zöldségekből brokkolival, tojás nélküli cérnametélttel, kelkáposzta főzelék ahogy egyébként is szoktam - csak most új kelkáposztával és újkrumplival -, őrölt köménnyel, fokhagymásan, chilisen, hogy még hidegen is meleg legyen - nekem csak úgy magában,

 

 a család többi tagja viszont kapott hozzá sült szalonnát, sült Füstli pulykavirslit és szafaládét. 
A  brokkolis zöldségleves hozzávalói: 1 fej friss brokkoli, 2 szál új sárgarépa 2 szál új petrezselyemgyökérk, fokhagyma granulátum ízlés szerint,  1,5 fehér kanál ételízesítő, chili pehely, 1 evőkanál olajj, 1,5 liter forró víz, 2 félmarok tojás nélküli durum cérnácska. 
A megtisztított zöldségeket ízesített forró vízben megfőztem, amikor puhák voltak, belefőztem a tésztát. 2-3 perc főzés után lefedve állni hagytam pár percig és már el is készült.. 
A kelkáposzta főzelék úgy készült mint ITT. 
Mellé néhány szelet füstölt szalonnát olvasztottam ki, annak zsírján sütöttem meg a virsliket és szafaládét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése