2022. július 31., vasárnap

Heti menü 07.25-től 07.31-ig

Hétfő: sertéspörkölt tésztával vagy főtt krumplival, csemege uborkával 

Ebéd után fürdőbe ment a banda




Kedd: zöldséges gulyásleves krumlinúdlival (a tegnapi pörkölt és főtt burgonya maradékának felhasználásával),

kakaós és többféle lekváros óriás palacsinta (15 db kakaós lett és 10 db üres, amit mindenki kedve szerinti lekvárral tölthetett meg /szilva, áfonya, sárgabarack, vagy eper-alma/)




Szerda: gyümölcsleves, rizses csirkemell



Csütörtök: csípős cukkinis lecsó bécsi virslivel, friss zsömlével 


A gyerekek elmentek meglátogatni Aranka dédimamát, és megnézték Szolnokon a Repülő múzeumot





Péntek: hideg gyümölcsleves (ilyet csak én ettem), Apukámnak csirkemellet készítettem orly módra (sörtésztában) sültkrumplival




A kis csapat Pusztaottlakára, szafari és élményparkba ment. 
Mire hazajöttek egy tálca (27 pálcika) beregi sajttűt sütöttem. Mindenkinek nagyon bejött 😃







Szombat: búcsúebédet készítettem ma messzi unokáimnak; vége lett a nálunk töltött hétnek. Rövid volt ez az egy hét, de hál'Istennek jól érezték magukat. Mikor megkérdeztem mi a legrosszabb a héten, azt mondták az, hogy el kell menniük ☺. 
Csirkelevest főztem csigatésztával, rántott csirkemellet, és levesben előfőzött csirkecombot és farrészt is rántottam, mellé krumplipüré és új káposzta saláta volt, a desszert jégkrémek vagy dinnye.





Vasárnap: nyakpörkölt liba és pulykanyakból tésztával, vagy főtt krumplival, uborka salátával



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése