2016. szeptember 1., csütörtök

34. heti menü

Kissé megkésett bejegyzés :)
Ezeket ettük a héten:

Hétfő:
Tejfölös gombapaprikás durum penne tésztával, vagy hét végéről maradt hideg sültek (tarja vagy kacsa) kenyérrel, Szüleim kertjében termett paprikákkal, cherry paradicsommal.


Kedd:
Rántotta hagymával, paprikával, kolbásszal (elfelejtettem lefényképezni)
vagy tegnapról maradt gombapaprikás

Szerda:
Mini lángoskák



Csütörtök:
Tökfőzelék sült virslivel

Szüleim kertjében termett, hatalmas már nem zsenge tökből. A tököt megtisztítottam, hosszában nyolcadoltam, magjait kivágtam, a nyolcadokat vékonyan felszeleteltem. (Két kisebb darabot eltettem a tökből, mert nagyon sok lett.) 1 fehér műanyag kanál ételízesítővel és csapott fehér kanál sóval leszórtam a főzőedényben, amitől levet eresztett, szárított kaporral megszórva saját levében pároltam puhára. Utána 2 púpos evőkanál tejfölből és 1,5 evőkanál rétes lisztből pici hideg vízzel habarást kevertem, azzal habartam be a főzeléket. Pár perc forralás után sült virslivel tálalhattam.

Péntek:
Olaszos ízhatású tökös-kolbászos tészta




Szombat:
Fűszeres sült csirkeszárnyak krumplipürével (nekem ketchuppal)
(Bogika érkezése olyan örömteli zavart okozott  a napunkban, hogy elfelejtettem lefényképezni, Legkisebbikem sietett a kórházba Párjához a kajával.)
Vasárnap:
Csirkeleves cérnametélttel, rántott csirkemell és rántott sajt sültkrumplival, majonézzel.
Fénykép nem készült ezekről az ételekről sem, csak gyorsan ettünk, és Legkisebbikem már indult is a kórházba a frissensültekkel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése