2016. szeptember 11., vasárnap

36. heti menü és Unokázás

Drága pinduri Unokámmal, Bogikával







Ezeket ettük a héten:

Hétfő:
Vasárnapról maradt csontleves, sörös-fűszeres sült malackaraj krumplipürével, vagy
péntekről maradt csirkepörkölt tésztával.

Kedd:
Májgaluska leves (kacsamájból),
rizseshús csirkemellből, vegyes salátával (fehér hagyma, paprika, paradicsom uborka)



Szerda:
Előző napról maradt májgaluska leves, vagy vegyes gyümölcsleves
Virslis kifli bécsi virslivel, krumplis pogácsa tésztával, sajtszórással,
krumplis pogácsa



Csütörtök:
Krumplileves (tejföl nélkül)
Csípős cukkinis tészta, vagy tejfölös-sajtos tészta (- utóbbiról nem készült kép)



(A cukkini "mártás" hozzávalói: kevés olaj, fél fej hagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1-1 lecsó és hegyes erős paprika (minden felaprítva), 1 nagyobb, "öreg" cukkini hámozva, hosszában negyedelve, kimagozva, feldarabolva, 1 fehér műanyag kanál ételízesítő, 1 fehér műa. kanál fűszerpaprika, 1-1 nagy csipet szárított oregánó és bazsalikom, 4 nagy paradicsom hámozva, feldarabolva, pár csepp folyékony édesítőszer.)
A fiatalok sajtos tésztát ettek, csak én ettem a csípős cukkiniből, ezért maradt bőven, vacsora előtt leturmixoltam, úgy talán még egy fokkal finomabb volt.
vacsora:
csípős cukkinis tészta turmixolt mártással


Péntek:
melegszendvics (csípős cukkinimártással, kolbásszal, sajttal, vagy margarinnal-sonkával-sajttal)



Szombat:
Vendégünk volt, Férjem Édesanyját elhozta dédunoka látogatóba "Keresztfiam". Nagyon örültünk a látogatásnak.   Egyszerű ebédet készítettem, szerencsére mindenkinek ízlett.
Fűszeres csirkecombokat sütöttem ugyanolyan ízesítésű tepsis krumplival, Zepter módszerrel sült krumplival, csípős vegyes savanyúsággal és céklával. 



Vasárnap:
A fiatalok vendégségbe mentek Bogikával, magamnak csak egy sajtszószos tésztát készítettem pörccel a csütörtökön kimaradt tésztából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése