2020. november 6., péntek

Új konyhai eszközöm

                            

A költözés óta sehol nem találtam a régi utálatos, nehezen tisztítható nokedli (művész nevén galuska) szaggatómat - szerintem kivitték a gyerekek a szeméttelepre. Azóta csak kanállal szaggattam a nokedlit, ami elég időigényes volt. A héten dióbelet, csokoládét és egyéb sütési alapanyagokat keresve körülnéztem a szegedi Cukrászdiszkont oldalán, és a sok finomság mellett a konyhai eszközök között első helyen egy egészen egyszerű, ebből kifolyólag könnyen tisztítható galuskaszaggatóval találtam szemben magam, ráadásul csak 740,- Ft-os áron, úgyhogy azonnal beleszerettem, és meg is rendeltem tegnap. Ma megérkezett a többi megrendelt áruval együtt, és azonnal ki is kellett próbálnom. Egy egyszerű paprikás krumpliba készítettem vele nokedlit. A kikevert tésztát két részletben szaggattam a kész paprikás krumpliba, kb. 2 x 5 másodperc alatt, a mosogatás utána szintén pár másodperc, teljesen el vagyok ragadtatva az új szerzeményemtől. Mondtam is a gyerekeknek, hogy ezután  biztos gyakrabban lesz nálunk nokedli, mint eddig. Gyönyörű, apró nokedli.

A Cukrászdiszont oldalát ajánlom minden sütni kedvelőnek,  van minden, mi szem-szájnak ingere, és jó áron. A házhoz szállítás kicsit drága, de legalább gyors. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése