2016. július 24., vasárnap

Heti menü 29. hét

Ezeket ettük a héten: heti menü 29. hét

Hétfő:
Vasárnapi csirkeleves, oregánóval-bacsalikommal fűszerezett kolbászos-csípős lecsós tészta,
vagy sajtos tészta




Kedd:
Kapros-tejfölös krumplileves (a szokásos tejfölös krumplilevest szárított-morzsolt kaporral ízesítettem - nagyon finom volt!),
citromos-vaníliás sajtkrémmel rakott palacsinta, vaníliás tejfölös palacsinta
A Lidl-ben kapható friss sajtkrémhez sűrű tejfölt kevertem, ízesítettem cukorral, vaníliás cukorral és reszelt citromhéjjal. Ezzel a keverékkel kentem meg a palacsintákat. Amikor elfogyott a citromos sajtkrém, vaníliás cukorral, porcukorral édesített tejföllel töltöttem a maradék néhány palacsintát.




Szerda:
Fasírtgolyók krumplifőzelékkel,    töltött paprika petrezselymes krumplival,
(Legkisebbikem nem szereti a töltött paprikát, ezért neki a darált húsból apró fasírtgolyók készültek, mellé a kedvenc főzeléke, Rózsi mama féle krumplifőzelék.)





(A petrezselymes krumplihoz a töltött paprika fölött, annak gőzében, Zepter reszelőn főztem meg 3 kockára vágott krumplit. A szokásos töltelékbe belekockáztam egy sárga és egy piros színű paprikát is, mert imádom a főtt paprika ízét.)
 
Csütörtök:
Nem kellett főznöm, mindenből maradt előző napról.

Péntek:
Petrezselymes-zellerzöldes karfiolkrémleves, padlizsánpörkölt kétszínű durum szívtésztával




Vacsora: pizza 4 féle feltéttel:

sonkás-szalonnás


kolbászos


falusi szalámis-baconös-szalonnás


paprikás szalámis



Szombat:
Előző napról karfiolkrémleves, pizzák

Vasárnap
Gombaleves, fokhagymás tök sültkrumplival nekem,



 Szecsuáni csirkemell rizzsel - a gyerekeknek.



Minden reggel gyümölcsöt reggeliztem. Ha nem testkontrollos ebédet főztem, akkor abból csak délután ettem (kivéve hétfőn). Délben pirítóst, vagy sima kenyeret ettem margarinnal és zöldségekkel (uborka, csípős paprika, paradicsom, lilahagyma),  fokhagyma granulátummal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése