2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 06.05-től 06.11-ig

 Hétfő: rakott krumpli sajttal



Előtte én "fúziós" levest is ettem (A tegnapi besűrűsödött karfiol leveshez tettem egy kis megkocsonyásodott csirkepörkölt szaftot, jól összeforraltam, így isteni levesem lett. Ahogy öregszem, egyre levesesebb vagyok.)


Kedd: egyszerű sertésraguleves csigatésztával  (hosszúkaraj apróra vágott, zsírtalanított 20 dkg  "potyadékából",  tejfölös habarás, tárkony és citrom nélkül)


Cukkinis-fokhagymás-csípős spagetti pici sonkával 

(2 közepes zsenge cukkini, 5-6 gerezd reszelt fokhagyma, egy csípős paprika magház felöli része, és egy csokor petrezsemzöld apróra vágva, 1 hámozott, apróra vágott paradicsom, oregánó, 1 fehér műanyag kanál ételízesítő, kevés őrölt chili és fűszerpaprika,  kis olaj, 2 szelet főtt sonka apróra kockázva és kb 2-3 dl víz, hogy szaftos legyen. Végül belekevertem a megfőzött spagettit. Aki nem kért ilyet, ehetett tejfölös-sajtos spagettit


Szerda: tejfölös csiperkekrémleves pirított kenyérkockával


Tejfölös-pörcös-sonkás-sajtos, és tejfölös-házi szalámis-kolbászos-sajtos csigák



Csütörtök: karfiolos zöldségleves cérnametélttel


Fasírtgolyók sertésfüszeres tepsis újkrumplival




Péntek: csirkecsont leves (8 felsőcomb csontjából jól bezöldségelve,) pántlika tésztával

borsos tokány 8 felsőcomb felszeletelt húsából, rizzsel, vagy tésztával (én mindkettővel 😀)


Szombat: paprikás krumpli kolbásszal és nokedlivel (újkrumpliból), káposztával töltött almapaprikával


Vasárnap: kacsaszárny leves cérnametélttel


Fűszeres párolt-sült csülök hagymás krumplival savanyúsággal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése