2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 09.04-től 09.10-ig

 Hétfő: szombatról maradt csirkeleves zabkocka tésztával (ilyet most csak Apukám evett), 

én a tegnapi gombakrémlevest sűrítettem be egy pici keményítővel és azt ettem főtt tésztával, trappista sajttal és szegény ember "parmezánjával","ami most nem más volt, mint reszelt ropogós kenyérkocka (régebben olvastam, hogy az olasz szegény emberek sajt helyett szárított kenyeret reszeltek a tésztára /pangrattato/, ha nem volt parmezánjuk.)

A többieknek kockázott sertéscombból főztem pörköltet, amit fiaim és Bogika tésztával, Apukám és menyem krumplival ettek. Mindenki elégedett volt.



Kedd: bableves a tegnapról maradt kevés pörkölttel és pici cérnametélttel gazdagítva

Grízes tészta baracklekvárral



Szerda: pirított tészta leves, egy nagy tál csirketepertő, kenyérrel  savanyúsággal  vagy paprikával paradicsommal, ki hogy akarta



Csütörtök: tegnapról maradt "lebbencs" leves, aki kért. Második Rózsimama féle krumplfőzelék sütőben sült fasírttal


Péntek: smack tésztás zöldborsóleves,  rizses hús csirke felsőcombból (- a csontokat is belefőztem), csemege uborka



Szombat: karfiolleves, húsos-rizses rakott karfiol




Vasárnap: sertés"ragu" leves. Sült oldalas, tepsis krumpli, káposzta saláta





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése