2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 07.31-től 08.06-ig

 Hétfő: csirkepörkölt combból szárnyból és mellből szarvacska tésztával és kovászos uborkával

Délután a mórahalmi fürdőben voltak a gyerekek. 


Kedd: Bogikám névnapja van; Isten éltessen sokáig egészségben, boldogságban, sikerekben, drága Bogikám  (mert imádja a kisállatokat így egy kutyás-cicás képpel köszöntöm)


Délelőtt megint sűrű napom volt, ezért Fiam javaslatára  ebédet nem főztem,  pizzát rendeltünk, örültek a gyerekek, meg persze mi felnőttek is, mert imádjuk a pizzát. Már Tata is szívesen megeszi, mert olyat is választunk, amit szeret, tejfölös alappal, bacönnel és kolbásszal, majdnem olyan, mint a töki pomposom

Szerda: franciazöldség keverék leves smack tésztával

Brassói csirke felsőcombból



Csütörtök: a gyerekek elmentek Nagykőrösre a szafari parkba, utána meglátogatták Aranka Dédimamát, csak este értek haza. Én a nyári kedvencemet, lecsót főztem, Öcsém termelte hatalmas paradicsomokból, Apukám kedvenc Pick virslijével feldobva. Csak zsemlével ettem. Melegen, hidegen, és a hűtőből kivéve nagyon hidegen. Mindenképp üdítő nyári finomság.


Péntek: zöldségleves eperszalag tésztával ebből megint csak Apukám és én ettünk, a többiek csak másodikat ettek, olaszos csirkefűszeres tepsiskrumplit és ugyanolyan fűszerezésű sült csirke szárnyközepeket, aki akart csalamádét ehetett hozzá



Szombat: hagyományos rakott krumpli kolbásszal, virslivel, sok tejföllel és sajttal



Vasárnap: csirkeleves csigatésztával, gyros sültkrumplival, uborkával, paradicsommal és tzatzikivel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése