2014. november 4., kedd

Tüzes virslis spagetti


Délután megcsodáltam Hobbychef isteni kagylós-lecsós spagettijét, és úgy megkívántam valami hasonlót, hogy vacsorára nekiláttam valami paradicsomos tésztát főzni. De "szögény embör vízzel főz" alapon nálam kagyló helyett virsli került bele a hagyma-erős paprika-piros hegyes paprika-paradicsom mellett. Az olaszos fűszerezés azért megvolt, a szárított oregánó, olasz zöldfűszerkeverék és friss bazsalikom sokat dobott rajta. Gyors,  finom,  isteni  tüzes vacsora lett belőle.
Ezeket használtam a szószhoz: 2-3 evőkanál olaj, 1 nagy fej hagyma, 2 hegyes erős paprika, 1 nagy hegyes piros paprika (Lidl-s), kevés Himalája só, 3 szál bécsi virsli hosszában 3-ba vágva és ferdén felszeletelve, 1 fehér kanál csípős fűszerpaprika, 6 dl házi főzésű paradicsomlé,  1 kávéskanál csilipor,  néhány csepp folyékony édesítőszer, 2 csipet oregánó, 2 csipet olasz zöldfűszerkeverék, friss bazsalikomlevélkék
Az apróra vágott hagymát, felkarikázott paprikákat kevés olajon megdinszteltem, picit megsóztam, rádobtam a virslit, pár másodpercig pirítottam, megszórtam fűszerpaprikával aztán felöntöttem paradicsomlével, fűszereztem, és addig főztem, míg a tészta megfőtt.  Zepter mószerrel (8 perc alatt megfőzött) spagettit kevertem bele.

2 megjegyzés:

  1. Isteni lett virslivel is. A fűszerezés kedvemre való, szemnek is tetszetős.

    VálaszTörlés
  2. Köszi kedves Hobbychef. A családnak is nagyon tetszett :)! Sőt Páromnak így még inkább, mert Ő nem rajong a tengeri herkentyűkért.

    VálaszTörlés