2013. november 25., hétfő

Apró saláta reszelt retkekkel, goudával, sonkával

Kellett már valami könnyebb. Valami üde, nyers, vitamindús,  finom vacsora. Ez lett. 
Hozzávalók: 1 sörretek, 1 csomó piros retek, 1 csomó zöldhagyma, fél kígyóuborka, 1-1 nagy hegyes erős és tölteni való paprika, 1 nagy paradicsom, gouda sajt, sonka, 1/3 pohár nagy poharas tejföl, kb. ugyanannyi majonéz, fél citrom leve, csipet só, pici chilipor vagy őrölt bors.
A zöldségeket megmostam, a retkeket nagylyukú reszelőn lereszeltem, a többi zöldséget a lehető legkisebb darabokra vágtam, összekevertem. Ugyancsak kis darabokra vágtam a sajtot és sonkát.


Az öntethez összekevertem a tejfölt, majonézt, citromlevet, sót, chiliport.  
Tálalásnál a tányérra tettem a zöldségkeverékből, picit megsóztam, tettem rá az öntetből majd megszórtam kevés sajttal és sonkával. Csak magában ettük, isteni volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése