2015. december 14., hétfő

Megismerkedésünk évfordulóján Páromra emlékezem

Ő




Újra december tizennegyedike van. 41 évvel ezelőtt, 14 és fél évesen ezen a napon ismertem meg drága Páromat. Igaz, akkor még nem tudtuk, hogy a szerelmünk egy életre szól, hogy együtt mindent átvészelünk, még akkor is, ha sosem mondtuk ki a fogadalmat: gazdagságban-szegénységben, egészségben-betegségben,  holtomiglan-holtodiglan, de mégis így lett. Ő volt a világ legcsodálatosabb Embere,  a Férfi, aki annyi éven át boldoggá tett, vigyázott rám és családunkra. De nemcsak ránk, mindenkivel igyekezett jót tenni, mindenkin igyekezett segíteni. Soha nem volt erőszakos, soha nem hangoskodott,  a nyugalmával, higgadtságával mégis megoldott minden problémát.  És úgy tudott rám nézni...

és úgy szeretett bennünket, engem és három Fiunkat
és az Unokákat is
Tavaly még gyönyörű csokrot kaptam megismerkedésünk évfordulójára, akkor még nem is sejtettem, hogy alig több, mint két hónap múlva elvesztem drága Páromat :'( . Nem sejthettem, hogy a boldogságunknak ilyen hirtelen vége lesz. A szívem szakad meg, hogy nem ismerhette meg harmadik Unokánkat és már majdnem 10 hónapja csak lélekben van velünk  :'(
SZERETLEK DRÁGÁM ÉS ŐRÜLTEN HIÁNYZOL!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése