2015. január 28., szerda

Gomba tócsni


Még a hét végén vettem három hatalmas csiperkét a piacon, a három háromnegyed kiló volt. Ebből az egyiket használtam fel a gomba tócsnihoz. Már napok óta készültem valami gombásat készíteni, de a család nagyon ellenezte.
Hozzávalók:
kb. 250 gr tisztított csiperke gomba, 2db M-es tojás, 4 evőkanál rétes liszt, 1 fehér kanál ételízesítő, fél kávéskanál őrölt bors és fokhagyma granulátum, 1 kávéskanál szárított petrezselyemzöld, 1-2 evőkanál olaj
A tisztított gombát nagy lyukú reszelőn lereszeltem, hozzáütöttem 2 db tojást, beletettem 4 evőkanál rétes lisztet, fűszereket, alaposan összekevertem és teflonserpenyőben, kevés felforrósított olajra evőkanállal halmokat raktam, amiket szétlapítottam kicsit. Mindkét oldalukat szép pirosra sütöttem, aztán mind megettem, hogy a családtagokat ne irritálja a látványa :).  7 db isteni finom  tócsni lett ebből a mennyiségből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése