2015. január 14., szerda

Kakaós-meggyes rétes

Egy csomag friss vajas leveles tésztából, kakaós-meggyes töltelékkel készült ez a gyors, egyszerű és nagyon finom süti. A képek vakuval készültek, mert anélkül semmi sem látszott belőle.
Hozzávalók:
1 csomag (275 gr) friss leveles tészta, 1,5 üveg leszűrt magozott meggybefőtt, 2 evőkanál búzadara, 4 evőkanál instant Nesquik kakaópor, a kenéshez kevés tejföl
A leveles tésztát kitekertem a sütőpapírral együtt. A töltelékhez összekevertem a lecsepegtetett magozott meggybefőttet grízzel és kakaóporral, aztán  a tészta hosszanti oldalával párhuzamosan  egy vastagabb csíkban a tésztára kanalaztam. A sütőpapír segítségével feltekertem, a végét kicsit összenyomtam, tejföllel vékonyan megkentem és szép pirosra sütöttem. Kihűlés után pici porcukorral megszitáltam és felvágtam. Én is megkóstoltam az egyik végét, de a többit meghagytam a családnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése