2015. január 10., szombat

Penne magyarosan, avagy kolbászos lecsó pennével


Kármentő ebéd készült ma nálunk, mert volt még itthon néhány megszínesedett lecsó paprikám, meg megráncosodott paradicsomom. Más ötletem viszont nem volt, ezért készítettem egy jó kis csípős lecsót, - kellősítő anyagnak kolbász került bele, végül összekevertem a kifőtt penne tésztával. Úgy ízlett a családnak, hogy utolsó falatig mind elfogyott. 
Hozzávalók: 
- 1 evőkanál kókuszzsír, 3 közepes fej vöröshagyma, 7 db színes lecsó paprika, 2 db hegyes-erős paprika, 3 db paradicsom, pici Himalája só, 1 szál Pick kolbász, diónyi csípős piros arany, 250 ml 100 %-os paradicsomlé, néhány csepp édesítőszer, 
- 250 gr penne tészta, 0,5 l forró víz fél fehér kanál só
Szokásos módon lecsót készítettem felszeletelt kolbásszal, amikor elkészült összekevertem a Zepter módszerrel megfőzött penne tésztával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése