2011. július 21., csütörtök

Díj Évától és "Nem vagyok mesterszakács"-tól





Még a  hét végén kaptam ezt a díjat  kedves Blogtársamtól, Évától, a Takarékos konyha című blog írójától. Nagyon megörültem, hogy nekem is továbbadta, nagyon köszönöm. A díj szabálya az, hogy 10 olyan blognak kell továbbadni, akiket nemrégen olvasok. 
Idő hiányában nem tudtam még továbbadni a díjat, amit most pótolok. Csak kicsit nehézkes mindenkit értesíteni a továbbadásról (nekem az utóbbi nagyon sokáig szokott tartani).

Akiknek én továbbadnám sok szeretettel:

1.) Troll a konyhámban

2.) Aleda konyhája

3.) Reformkori konyha

4.) Gasztro, szépség, egészség és sok más

5.) Lacitrom konyha.

6.) OceanCowboy

7.) Dulmina tündérkonyhája

8.) Eszter vega receptek

9.) Napmátka tűzhely - élet és étel Magyarországon

10.) Nemeth-ek

Két Úriember is van a Bloggerek között, akiknek én továbbadom, remélem nem haragszanak meg a díjért.



Ugyanezt a díjat kaptam néhány nap eltéréssel másik kedves Blogtársamtól , a "Nem vagyok mesterszakács" című blog Írójától is, Neki is nagyon köszönöm, hogy gondolt rám, nagyon megtisztelőnek érzem :)!!



8 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy, hogy gondoltál rám, megtisztelő, köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! Mivel én még igen kezdő vagyok a blog írásba nagyon megtisztelő számomra hogy gondoltál rám! Mégegyszer köszi!:-)

    VálaszTörlés
  3. Mária, én is nagyon szépen köszönöm:) Nagyon örülök, hogy gondoltál rám:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen ezt a kellemes meglepetést!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, hogy engem is megtisztelsz ezzel a kedvességgel!

    VálaszTörlés
  6. Petra, Eszter, Trollanyu, Dulmina és Marika! - Szívesen, mindig jó hozzátok benézni, nagyon szeretem a blogjaitokat!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm itt is.

    VálaszTörlés