2011. július 24., vasárnap

Névnap és "születésnap"

Egyetlen Menyemnek ma van a névnapja, így innen is sok boldogságot kívánok Neki a család apraja nagyja nevében!! Isten éltessen sokáig, egészségben, szeretetben!!!

















































(A kép a kepguru.hu oldalról származik)


És a "születésnap", ami nem is születésnap, inkább évforduló, mert épp 1 éve kezdtem a Kulináris Világ-nál vezhetni ezt a "gasztro-naplót", amibe leírogattam főzési szokásaimat, ötleteimet, és szinte minden nap azt, hogy mit tálaltam a családnak.  Észrevétlenül lett az életem része, hobbim, szórakozásom, kikapcsolódásom, nemcsak az írás, hanem a mások blogjának olvasása is. Aztán ahogy telt az idő, és láttam másik két Kulináris Világ-os kedves Blogtársam Hobbychef és Mrita  blogspot-os blogját, már nem éreztem elégnek azokat a lehetőségeket, amiket az a blog adni tudott, és szépen lassan elkezdtem ezt a második blogot összehozni. Egy ideig párhuzamosan vezettem a két blogot, aztán már csak időnként tértem vissza a "bölcsőhöz", de most is hálás vagyok a lehetőségért, amit a Kulináris Világ biztosított.
Úgy érzem az elmúlt hónapok alatt tagja lettem egy jó kis közösségnek, kedves Bloggertársaimat barátaimnak tekintem. Az első bátortalan bejegyzések és hozzászólások óta eltelt időben igyekeztem folyamatosan fejleszteni, szépíteni a blogot, ami nekem nagyon jó szórakozás volt, és remélem a hozzám betérő kedves Látogatóknak sem okozott csalódást :)!

8 megjegyzés:

  1. A menyednek boldog névnapot kívánok.
    Neked pedig boldog blog szülinapot, és sok kívánom, hogy sok ilyen jó recepttel lepj meg minket. A blogod pedig felöltötte ünnepi arculatát, gratulálok. Köszönöm, hogy megemlítettél.

    VálaszTörlés
  2. A mennyednek boldog névnapot, neked, ill. a blogodnak boldog szülinapot kívánok. Kedves tőled, hogy megemlékeztél rólam. További kellemes blogolást.

    VálaszTörlés
  3. A menyednek boldog névnapot, neked és a blogodnak Sok Boldog Szülinapot kívánok!!!!
    Én mindíg szívesen térek be hozzád!! :)

    VálaszTörlés
  4. Menyednek nagyon boldog névnapot kívánok! Sok-sok boldog szülinapot kívánok! Kívánom hogy sokáig leljen még örömöd a blogírásban , mi pedig tudjuk csodálni a jobbnál-jobb ételeidet!

    VálaszTörlés
  5. Maria, szeretettel gratulálok a Menyednek. Isten éltesse neve napján!

    Neked is gratulálok a blogod szülinapja alkalmából!:)

    Köszönöm, hogy meginvitáltál erre a játékra.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mrita és Hobbíchef - persze, hogy megemlékeztem Rólatok, hiszen Ti voltatok, akik utat mutattatok, hogy lehet ezt a műfajt jól csinálni, jobban, mint előzőleg tettem :). Ezúton is köszönöm!!
    A gratulációkat is.

    Nem vagyok mesterszakács - rögtön jövök :D!

    Marika, Éva, Roza - Nektek is köszönöm a gratulációkat, jókívánságokat :)
    Roza, örömmel invitáltalak meg!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Hobbychef, ne haragudj, hogy elírtam a neved, csak mellényúlás volt :)

    VálaszTörlés