2014. május 7., szerda

Ajándékot kaptam :)

Tegnap csomagot kaptam egy kedves rendszeres Olvasómtól Bernitől, aki Moldovában olvassa a blogomat, és mondhatom baráti kapcsolatban vagyunk. Rendszeresen hozzászól a bejegyzéseimhez itt a blogon és a Facebookon is, aminek én persze nagyon örülök. Főleg, ha olyan visszajelzést kapok, hogy elkészítette valamelyik ételemet, és nagyon jól sikerült :) Nemrégiben írt nekem, hogy adjam meg a címemet, mert ha Magyarországon járnak küldene nekem egy kis moldáv finomságot. Hogy a Kicsikéim itt voltak, teljesen kiesett a fejemből a dolog, de Berni volt olyan kedves, újra emlékeztetett. Tegnap aztán megérkezett a csomag, megpakolva pácokkal, fűszerekkel, szószokkal, újságokkal, panko morzsával.

Kedves Berni, innen is nagyon szépen köszönöm a csodás ajándékot!!  

Mindent ki fogok próbálni, csak kell egy kis idő, mire mindent kiszótárazok. Tegnap már nagy izgalommal nekifogtam :)! Aztán a recepteket majd hozom az elkészült ételekről.

1 megjegyzés: