2014. május 18., vasárnap

Csibemáj kíméletes főzése

Két gyönyörű házi csirkét sikerült vennem tegnap a csarnokban a vasárnapi ebédhez, mindkettőnek szép nagy mája volt. Nem akartam sem a levesbe, sem a csirkepörköltbe belefőzni, hogy  ne legyen máj íze az ételnek (Legkisebbikem utálja a májat), és ne keményedjen élvezhetetlenre.
A két májhoz 4 dl vizet forraltam kevés sóval, ételízesítővel és őrölt borssal, ebbe engedtem bele a megtisztított májakat. Fedő alatt forraltam 2-3 percig, aztán a tűzről levéve a forró fűszeres vízben tartottam az ebéd tálalásáig (kb. 10-15 percig). Akkor tányérra szedtem és felszeleteltem. Isteni, krémesen puha és fűszeres volt. Tettünk belőle a levesbe és a csirkepörkölt szaftjába is. Szinte elolvadt a szánkban :). Ezután csak így fogom készíteni!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése