2014. május 22., csütörtök

Csevap salátával


Van már a blogon csevap recept, de ez olyan finom volt, hogy megérdemli a megörökítést. Főleg, hogy nagyon jól passzol a testkontrollos étrendbe.
Hozzávalók: 
kb. 1,1 kg darált sertéscomb, 1 és 1/3 fehér kanál só, 1 hatalmas, nagyon apróra vágott hagyma, 1 púpos teáskanálnyi őrölt bors.
Ezeket jó alaposan összedolgoztam, kis rudakat formáltam belőle 
és 250-275 fokra állított nagy felületű infra grill alatt szép pirosra sütöttem minden oldalát. Ebből a mennyiségből 18 db csevap lett.
Hozzá egy nagy tál saláta készült
1 szép tömör fej jégsalátából, 1 kígyóuborkából, 2 fej vékonyra szelt lila hagymából, és kb. 40 dkg nagyobb szemű, de kemény  cherry paradicsomból.
Az öntethez 
4 nagy púpos evőkanál majonézt,  ugyanannyi 20 %-os tejfölt elkevertem két kis citrom kifacsart levével, sóval és borssal. 

A tányérra szedett salátát picit megsóztuk, utána megöntöztük az öntettel, jól elkevertük és a megsült csevap rudakkal megvacsoráztuk. Vérré vált bennünk :)!!
Várakozási idő utána 4 óra.

Praktika: Az alumínium grilltálcát alulról bevontam alufóliával (fényes fele mutasson a grilltálca felé), hogy a kioldódó húsnedvek és zsiradék ne süljön oda a tepsihez, amin a sütőbe toltam. Így a tepsit egyszerű elmosni, a grilltálcát meg csak kidobom az alufóliával együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése