2014. május 8., csütörtök

Szendvics bagetten

Igaz, ezt nem kellett főzni (csak a tojást), de a fiúk olyan lelkesedéssel ették, hogy érdemesnek tartom a megmutatásra. 
Hozzávalók 3 nagyon éhes pasinak: 4 db Lidl-s bagett, Flora margarin, lapkasajt szeletek, trappista sajt szeletek, 1-1 csomag szeletelt Herz téliszalámi és paprikás szalámi, néhány keményre főtt tojás (forrás után 10 perc), csemege uborka és piros arany (jelen esetben csípős).
A bagetteket hosszában háromba vágtam, megkentem margarinnal. A téliszalámi alá lapkasajtot, a paprikás szalámi alá trappista sajtot raktam, majd a tojáskarikák következtek, rá az uborka és végül a piros arany pötty.
Mire fényképeztem volna, az egyik tálca szendvics már el is fogyott. 
Készítés közben úgy megkívántam ezt a finomságot, hogy én is ilyen szendvicset vacsoráztam, csak az én "rávalóim" teljes kiőrlésű magos kenyérre kerültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése