2013. június 19., szerda

Málnás "banántej"

Nemcsak zöldségeket, hanem frissen szedett gyümölcsöket is kaptunk Szüleim kertjéből, málnát és meggyet. A málna egy kis részéből készült ma ez a málnás banántej. 
Hozzávalók: 12 dkg málna, 2 dl hideg víz, 1 kis banán (tisztítva 7 dkg), 1 kávéskanál méz.
A málnát 1 dl hideg vízzel összeturmixoltam, aztán szűrőn áttörtem. Hogy könnyebben menjen,  még 1 dl hideg vizet öntöttem a szűrőben lévő málnapéphez, így a végén csak a magok maradtak a szűrőben. Az áttört málnához adtam az eltördelt banánt, 1 kávéskanál mézet és összeturmixoltam. Fényképezés után elkortyolgattam. Nem volt túl édes, inkább kicsit fanyar, de ez biztosan függ a banán érettségétől is. Ez a banán nem volt még olyan túlérett, mint a múltkori narancsos változathoz használt. Néhány szem málnát csak úgy magában is bekaptam a banántej elfogyasztása után.
Egy és 3/4 pohár málnás banántej lett ebből a mennyiségből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése