2015. április 18., szombat

Fokhagymás-csilis és magyaros sajtkrém

a világosabb a fokhagymás-csilis, a rózsaszín a magyaros sajtkrém

Találtam valamit a Lidl-ben, amit eddig még sose vettem. Rá volt írva, hogy süteményekhez való friss sajtkrém. Reméltem, hogy nem cukrozott, és tényleg nem az. Így sütemények helyett isteni szendvicskrémeket készítettem belőle - aránylag elfogadható áron. Reméljük ez a friss sajtkrém nem tűnik úgy el a polcokról, mint régebben a krémes tehéntúró.
A fokhagymás-csilis sajtkrémhez az összes sajtkrém kb. felét használtam fel. 
Annyi sóval, csiliporral és darált fokhagymapehellyel  ízesítettem, hogy éppen megfeleljen a család ízlésének (persze frissen reszelt fokhagymagerezddel is lehet ízesíteni). 
A magyaros sajtkrémhez szintén sót, finomra reszelt vöröshagymát, őrölt köményt és csípős fűszerpaprikát használtam olyan mennyiségben, hogy finom legyen. Mennyiségeket azért nem írok, mert mindenkinek más az a fűszermennyiség, ami a legelfogadhatóbb.
Érdemes kipróbálni, mert szerintem így sokkal gazdaságosabb, mint kis kiszerelésben megvenni a sajtkrémeket (vajkrémet).
Lehet ezen kívül próbálkozni friss fűszernövényekkel, pl. medvehagymával, snidlinggel, petrezselyemzölddel, bazsalikommal is a különféle fűszerek mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése