2012. január 17., kedd

Díjat kaptam Esztertől és Hobbycheftől :)





Díjat kaptam Esztertől, aminek nagyon örülök,  köszönöm, hogy rám is gondolt :),  és ugyanezeket Hobbycheftől is, ezzel kiegészítve, Neki is nagyon köszönöm, hogy gondolt rám a díjak továbbadásánál :) !!







A díj továbbadás szabályai:
  1. Vedd át a díjat

  2. Köszönd meg, akitől kaptad

  3. Tedd ki a blogodra

  4. Add tovább másik 4 blognak

  5. Írj magadról 3 dolgot.

A díjat természetesen örömmel elfogadom, és nagyon köszönöm Eszternek és Hobbychefnek is!!



Az alábbi Bloggereknek  szeretném továbbadni:
  1. Kriszti

  2. Petra

  3. Éva

  4. Roza  

És az utolsó tennivaló:  három dolgot kell magamról írni.

  1. Hirtelen dühbe gurulok, de gyorsan le is higgadok (némi hangoskodás árán) 

  2. Imádom a gyerekeimet, de az unokáimat még inkább.

  3. Belenyugodtam, hogy lassan megöregszem (hisz minden kornak megvan a maga szépsége).

7 megjegyzés:

  1. Drága Mária! Nagyon kedves vagy, hogy rám gondoltál. Köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy rám is gondoltál! Megérdemled a díjat mert nagyon finom konyhát vezetsz!!! Lennék nálad vendég számtalanszor! :o)))

    VálaszTörlés
  4. Maria drágám, valamiért nem jelent meg a hozzászólásom, pedig már elvittem a díjat és tovább is adtam.
    Nagyon szépen köszönöm még egyszer, és elnézést ezért a malőrért!
    Puszillak.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy mindannyian szívesen fogadtátok :)!!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a díjhoz! :)
    Amit magadról írtál az 1. pontban, az (sajnos vagy nem sajnos) rám is igaz! :-)

    VálaszTörlés
  7. Gabriella - köszönöm :)
    Azt hiszem az ember temperamentuma, vérmérséklete örökletes. Legalábbis én így látom a családban. A párom a megtestesült nyugalom, akárcsak az Édesanyja. Őt nem lehet feldühíteni. Biztosan azért is egészítjük ki egymást olyan jól. Egy régebbi ilyen "írj magadról néhány dolgot" kapcsán leírtam már, hogy alapjáraton is elég hangos vagyok, olyan olaszos Mammá-s stílussal :D Azért is illene rám jobban a María a Mária helyett.

    VálaszTörlés