2012. január 28., szombat

Süti helyett: Gyümölcssaláta reszelt almával és körtével










Délután úgy ettünk volna valami finomat. Sütni nem volt kedvem, ezért a gyümölcsöstálhoz fordultam segítségért. 1 almából, 1 körtéből, 2 banánból, 2 narancsból, 2 mandarinból, 1 citromból és 2 evőkanál magyar akácmézből néhány pillanat alatt olyan gyümölcssalátát dobtam össze, hogy mind a tíz ujjunkat megnyaltuk volna, ha kézzel ettük volna :). Az meghámozott almát és körtét elnegyedeltem és nagy lyukú reszelőn lereszeltem, mert elég kemény volt mindkettő. Ráreszeltem a megmosott citrom és egyik narancs sárga héját, majd a citrom levét is rácsavartam. Aztán rádaraboltam a többi tisztított gyümölcsöt, hozzátettem a mézet, jól összekevertem és máris elkészült a finom és egészséges csemege. Mindenkinek ajánlom kipróbálásra :)









7 megjegyzés:

  1. Egészségesebb, mint a süti:) Igaz nálunk a süti mellett a gyümölcs is fogy kilószámra:)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy nem nagy valami, de én ezt is nagyon szeretem! És főleg azt, hogy pillanatok alatt megvan, friss, és finom :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a kedves szavakat!:-)
    Néha olyan jó ilyenekkel kényeztetni magunkat.Ráadásul tele van vitaminnal.

    VálaszTörlés
  4. Marikám, látom nálad is tombolnak a vitaminok a tányéron! :o))) Télen ez a legjobb édesség, egy tál gyümölcssaláta!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon finom,jöhet,de én eszem hozzá egy kis sütit is!!!:):)

    VálaszTörlés
  6. Nelli - csak azt írtam, amit gondoltam :)
    Tényleg nagyon jólesett a friss gyümölcs!

    Illéskrisz - Imádom a gyümisalikat, gyors, finom, vitamindús, egészséges :)

    Mellissina2 - rendben :)

    VálaszTörlés