2013. április 26., péntek

Cukkinis-sonkás linguine

    
 
Idő és ötlet hiányában született ez a cukkinis-sonkás tészta, amit még csípős paprikával és érett paradicsommal tettem teljesebbé.
Hozzávalók: pici olaj 1 nagyobb cukkini héjastól lereszelve, 15-20 dkg sonka vékony csíkokra vágva, 1 hegyes erős paprika felkarikázva, 4 db érett paradicsom negyedelés után szeletelve, 2 kávéskanál fokhagyma granulátum, 1-1 kávéskanál szárított oregano és szárított petrezselyemzöld, só és chilipor ízlés szerint. 1 csomag linguine (50 dkg), 1,1 l forró víz, 1 fehér kanál só, pici olaj.
 
 
A reszelt cukkinit wokban sütni kezdtem kevés sóval megszórva, ráraktam a felkarikázott hegyes erős paprikát, csíkozott sonkát, és tovább sütöttem. Hozzáadtam a paradicsomot, fokhagyma granulátumot,  oreganot és szárított petrezselyemzöldet, legvégül még egy pici chiliporral és sóval ízesítettem, majd ebbe a mártásba belekevertem a Zepter módszerrel megfőzött linguine-t. Jól elvegyítettem és már tálaltam is.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése