2013. április 25., csütörtök

Fűszeres csirkedarabok tepsiskrumplival és zöldségekkel




10 csirke farrészből és 14 kétízületes szárnyból készült a második fogás (a szárnyvégek az előző leírásban szereplő levesben főttek). A megtisztított, megmosott húsokat sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztattam, mindkét oldalukat megszórtam sóval, szárított oreganoval és kakukkfűvel, fokhagyma granulátummal és kevés chili porral. 
180 fokra előmelegített, légkeveréses sütőbe toltam lefedés nélkül, alulról a 4. sínre. 
Aztán gyorsan megtisztítottam és összevágtam a zöldségeket.  10-12 kisebb krumplit, 3 sárgarépát, 1 cukkinit, 1 nagyobb hagymát, 2,5 tölteni való gombát, tepsibe rendeztem, amit sütőpapírral béleltem, a sütőpapírt kicsit megolajoztam, hogy ne ragadjanak bele a zöldségek. A zöldségeket is megszórtam a fentebb felsorolt fűszerekkel és a legalsó sínre tettem a csirkedarabok alá. Innen számítva 1 óra alatt készült el a vacsora, összesen kb. 1,5 óra alatt. 
Utolsó falatig minden elfogyott :)!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése