2013. május 2., csütörtök

Virslis tavaszi saláta


Nem volt ma idegem a főzéshez, de tegnapról maradt még kétféle virsli, és volt itthon retek, uborka meg zöldhagyma. Arra gondoltam, ma egy félig meleg, félig hideg salátát készítek belőle. A virslit felkarikáztam, és mikróban 1-1,5 percig forgattam 1000 Watton, hogy megfőjjön. Előtte persze felszeleteltem a retket, hagymát, uborkát, és kikevertem az öntetet, amihez most is tejföl és majonéz egyenlő arányú keverékét használtam, amit citromlével, mustárral, sóval, borssal ízesítettem, hogy kellemesen savanykás legyen.
A megfőzött virslikarikákhoz szedtem a zöldségekből, összekevertem, meglocsoltam az öntettel és pirítóst készítettem mellé. Finom volt :). Legnagyobbikom tegnap besokallt a virslitől, Ő sajtkockákkal ette a salátát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése