2013. május 9., csütörtök

Zöldséges egytál kolbásszal és baconnel

Volt itthon két padlizsánom és két cukkinim, azon gondolkodtam, mi legyen belőle. Aztán ez a zöldséges egytálétel lett kolbásszal és baconnel.
Megpucoltam pár darab kisebb krumplit, a súlya tisztítva kb. 1 kg lehetett. Egészen apró kockákra vágtam és kiolajozott tepsibe terítettem. Ráraktam a megmosott, megtörölgetett, nagyobb kockákra vágott 2 db padlizsánt és 2 db cukkinit, majd azt is a tepsibe tettem. 3 fej hagyma következett, ugyancsak nagyobb darabokra vágva, majd 3 nagyobb gomba négybe vágva (a tepsi egyik oldalára). Legvégül 2 paradicsom nyolcadolva. Az egészet megztam, megszórtam két csipet fűszerpaprikával, borsikafűvel, oregánóval, megspricceltem kevés olajjal és az előmelegített 180 fokos sütőben 33 percig sütöttem légkeverésen. 

Közben felszeleteltem 1 pár Pick kolbászt és a forró zöldségekre rakosgattam, majd ráterítettem 10 szelet bacont. 

Visszatoltama sütőbe még 15 percre, de az utolsó 5 percben már elzártam a sütőt. A sok zöldség ellenére nagyon ízlett a családnak. Úgy tűnik nálunk a kolbász és a bacon bármilyen zöldséget fogyaszthatóvá varázsol :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése