2012. december 29., szombat

Aszalt gyümölcsös gyümölcssaláta







Ma délután csináltam egy adag gyümölcssalátát, mert nagyon hiányzott már... Az elmúlt napokban gondolni sem tudtam arra, hogy édeset egyek, pedig Anyukám nagyon finomakat sütött, - a család a megmondhatója - de az Ő sütijéből is csak  1 vékony szelet diós bejglit és két pici kocka Részeges Jeromost bírtam megenni az egész ünnep alatt. Szerencsém, hogy alapjáraton utálom az édességeket. Ha szeretném, akkor biztos gurulnék, igaz így sem állok messze tőle, mert a jó olaszos tésztákat és a pizzát viszont imádom. Ha valami édességre szottyan kevem, akkor inkább egy-két tálka friss gyümölcssaláta az, amivel le veszem magam a lábamról :D. De abban csak friss alapanyagnak szabad lenni, semmi alkohol, se tejszínhab, se dobozos narancslé. Csak gyümölcs, - télen aszalt gyümölcs is - lehet benne, azon kívül csak frissen facsart citrom-, narancs-,  vagy mandarinlé,  meg  méz.


A mai gyümölcssalátában jó érett gyümölcsök voltak, 3 banán, 3 nagy narancs, 3 mandarin, 7 kivi, 1 nagy, puha körte, 3 evőkanál bio aszalt vörösáfonya, fél csomag aszalt füge, 1 citrom leve és 3 evőkanál méz. Ezeket csak összevágtam, összekevertem és máris lehetett enni. Minél frissebb, annál jobb. Legalábbis szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése