2012. december 16., vasárnap

Képeket kaptunk

Menyem küldött néhány képet legutóbbi itthonlétükről és az óvodai ünnepségről. Sajnos az utóbbiak elég elmosódottak, Tomikánk volt az egyik kisbárány :). Középsőm és Menyem is azt mondta, nagyon ügyesek voltak a kicsikék, köztünk a mi Unokánk is szépen énekelt persze angolul :D.

Utóirat: Egy nagyon fontosat elfelejetettem amikor a bejegyzést írtam. Menyem megírta, hogy Tomika megkóstolta a halrudacskát, kettőt meg is evett. Végre valami újdonságot kóstolt, ennek nagyon örülök:D!!






Reptéren






Szülinapi tortával






Gyertyafújás






Ádámkának is tetszett a gyertyafújás











Óvodai ünnepség képei:





















4 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem lehettél ott az ünnepségen, az olyan csodás dolog. Majd legközelebb, ha kint jártok ünnepekkor... Biztos nagyon helyesek voltak!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon sajnálom, hogy nem láthattam a Kicsikémet :(! De nemcsak én, az egész család! Biztos nagyon ügyes volt, a Drágám, büszke lettem volna Rá. Igaz, innen távolról is nagyon büszke vagyok mindkettőre.
    (Amikor a gyerekek kicsik voltak minden ünnepségre mentünk Apával, én többnyire végigsírtam a megható részeket. Emlékszem Legkisebbikem amikor talán elsős lehetett egy anyáknapi ünnepségen odaszólt szereplés közben: "Anya, ne sírjál már"!)

    VálaszTörlés
  3. De aranyosak a drágák:) Megjött a kedve most már Tomikának? Írtad, hogy szomorú volt.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Kati :)! Még nem az igazi sajnos.

    VálaszTörlés