2012. szeptember 27., csütörtök

A mai ebéd: semmi különös







De tényleg. Annyit gondolkodtam, hogy mit kellene főzni, aztán ez lett belőle. Fasírtgolyók, paradicsomos káposzta és hagymás krumpli. Oszt annyi. Annyit idegeskedek az elmúlt napokban, annyira szeretnék mindennek és mindenkinek megfelelni, hogy mára elfáradtam kicsit, ráadásul rettenetesen fájnak a térdeim, most meg ez a melegfront  teljesen lenyom. A térdfájás úgy tűnik családi örökség, az egész család térdfájós, Szüleim és Öcsém is, meg én is. Anyukám éppen kórházban van, most kapott térdprotézist (izgultam, hogy rendben menjen a műtét). Apukám egyedül otthon, most Neki is én főzök, a gyerekek viszik az ebédet felváltva (naponta többször hívom, hogy ne felejtse el bevenni a gyógyszereket, beadni az inzulint), és tegnap is együtt voltunk a kórházban Mamánál. Középsőm holnapután utazik haza a Családjához, úgyhogy ilyenkor az ember fokozottan jót szeretne, beleadni apait-anyait, de ma csak ennyire futotta az erőmből. Recepteket nem írok, mert már mindent leírtam, csak a fasírtgolyók adagolására adnék tippet. Nagyon bevált a fagylaltos kanállal adagolás. Pillanatok alatt teleraktam 2 tepsit fasírtgolyókkal.









4 megjegyzés:

  1. Méghogy semmi különös? Akkor ez a finomság mi? Nagyon guszta ezek a fasírtok itt előttem vonzóak! Sajnállak hogy így összejött neked, kitartás gyógyúljál meg ne idegeskedjél. Anyukádnak is és neked is mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Jó gyógyulást, felépülést anyukádnak, neked is, hátha jön egy nyugodtabb korszak is:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finomat főztél, mi az hogy semmi különös!!! Sőt, nagyon is jó, hogy megosztottad velünk, mert így eszembe juttattad milyen régen volt már paradicsomos káposzta nálunk.
    Anyukádnak jobbulást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  4. Éva, Kati, Gizi, köszönöm, nagyon aranyosak vagytok. Kedden operálták Anyukámat, tegnap még nagyon gyenge volt, de ma már sokkal jobban érezte magát, azért még nagy fájdalmai vannak! Még jó néhány napnak kell eltelnie, mire hazaengedik. Remélem minden rendben lesz Vele is, meg Apuval is. Mindent igyekszünk megtenni, hogy úgy legyen.

    VálaszTörlés