2012. szeptember 7., péntek

Nyaralás előtti "búcsúebéd" :) - Malibu csirke






Legkisebbikem és Barátnője ma nyaralni indultak, az indulás előtti  "búcsúebédre" mindenki egyöntetű véleménye szerint nagyon finomat sikerült  készítenem. Először is volt húsleves, amiben 12 db lebőrözött kettévágott  farrészes csirkecomb*  főtt, először csak fűszeres lében, majd miután a combokat kiszedtem,  darabolt zöldség és csigatészta is került bele. Második fogásnak  Trollanyu Malibu csirkéjét készítettem el, ami nem más, mint egy fordított Cordon bleu. Így nem kell a hús töltésével vacakolni, nem kell izgulni, hogy a sajt kifolyik belőle, egyszerű és nagyszerű.A hagyományos módon kirántott csirkemell szeletekre sonkát és sajtot tettem, és 200 fokon ráolvasztottam a sajtot a sonkás húsra. Köszi a receptet Trollanyu:)!














Persze azért néhány szelet rántott csirkemell maradt "csupaszon" is, vagyis sonka és sajt nélkül, mert drága Párom hadilábon áll az olvasztott sajjtal. Tejjel-maragarinnal kikevert krumplit adtam mellé. Ebéd után még volt egy kis elintéznivalója Legkisebbikemnek, aztán indulás előtt még ittak egy finom kávét és elindultak Rábafüzes felé. Holnap reggel utaznak tovább Olaszországba. Remélem szerencsés útjuk lesz, és nagyon jól fogják érezni magukat.







*A leveshez az alsó és felső combokat egyben hagytam, csak a farrészeket vágtam le,
az maradt a levesben. Az előfőzött csirkecombokat kirántottam, hatot
becsomagoltam a fiataloknak útravalónak, 6 itthon maradt. 









2 megjegyzés:

  1. Igazi finom útravaló ebédet főztél:)

    VálaszTörlés
  2. Jól lakattad őket még indulás előtt:) Örülök, hogy ízlett a csirke:)

    VálaszTörlés