2014. január 8., szerda

Avokádókrém paradicsomkockákkal




A tegnap megmaradt fél avokádót is felhasználtam ehhez a finomsághoz, de ebbe a krémbe nem raktam szaporító anyagot, (vajat, margarint). Csak az érett, puha avokádót törtem krémesre villával, azt fűszereztem, így lett mennyei vacsorám. Vékony pirított kenyér szeleteket kentem meg jó vastagon a krémmel :).
Hozzávalók: másfél avokádó, só, bors, chilipor ízlés szerint, diónyi lila hagyma és 1 gerezd fokhagyma finomra reszelve, 1 nagy paradicsom kis kockákra vágva
Bánatos vagyok, mert zöld színe miatt a család többi tagja nem hajlandó megkóstolni az avokádót. Igaz, sokáig én is idegenkedtem tőle, - mert milyen "gyümölcs" az, ami telítetlen zsírsavakat tartalmaz???? De mióta levetkőztem az fenntartásaimat, annál nagyobb köztünk a barátság :)!

Az elmúlt néhány nap további ételei a Testkontroll fülön olvashatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése