2014. január 13., hétfő

Mi lehet ez a fájdalom?

Nem tudom mi lehet a jobb csuklómmal, tegnap, vacsora után szinte egyik pillanatról a másikra olyan heves fájdalom hasított belé a csuklóm külső oldalán, hogy sírva tudtam volna fakadni. Délután még porszívóztam, felmostam, aztán vacsorát készítettem, megettük, és utána jött a fájdalom. Először megkértem Apát, hogy masszírozza  meg kicsit, de csak egyre rosszabb lett. Végül hideg vizes borogatást tettünk rá, meg kenegettem az itthon lévő kenőccsel, amivel a fájós derekunkat szoktuk bekenni, de még fájdalomcsillapítóra is szükségem volt, hogy el tudjak aludni. Az éjjel is volt pár nagyon fájdalmas mozdulatom, aztán reggelre egész megpihent a párna alatt. Jót tett neki biztos a mozdulatlanság és a meleg. Vagy ki tudja mi... Halvány gőzöm sincs, hogy mi lehet ez, mert ilyen még soha nem volt, olyan, mintha egy kis izomcsomó lenne ott, az érzés pedig olyan, mintha becsípődés utáni fájdalom sugározna ki az alkaromba...  Annak azért örülök, hogy ma már - ha lassabban is, mint egyébként -  tudok dolgozni, és csak bizonyos  (kézfordító) mozdulatoknál hasít belém a fájdalom. Befásliztam aztán majd látom, remélem javulni fog.

2 megjegyzés:

  1. Lehet hogy valami izületi fájdalom. Mielőbb gyógyuljál meg, a fásli jó ötlet volt szerintem csak ne nagyon szorosra tedd!

    VálaszTörlés
  2. Jó volt a fásli, a kenőcs, meg a fájdalomcsillapító is jól jött.

    VálaszTörlés