2014. január 31., péntek

Elkészült a szivárványos sapka sál




Az elmúlt két napban úgy kötöttem mint a gép, hogy elkészüljön Tomikámnak a szivárványos sapka sál, mire az Apja megy vissza Angliába. Szerintem aranyos lett mindkettő, csak a sálat kell még meggőzölnöm kicsit, mert a patent minta összehúzza. Pedig egy sima és egy fordított sorral kezdtem és azzal is fejeztem be, hogy kicsit kihúzza a sálat, de ez egyelőre még inkább hullámosnak tűnik. Újra bele kell jönnöm. De ahhoz képest elég elfogadhatók. Remélem kis Drágámnak is tetszeni fog.


Tegnap, február 6-án fényképet kaptam Tomikámról és Ádámkáról "a" sapikban. 
Tomika nem akart  fényképeszkedni, ez látszik is a fotón. Eltakarta a sapkát. Remélem nem azért, mert nem tetszik Neki. Persze ha nem akarja, nem kell hordania a kis Butusomnak. Nem akarja a sálat sem. Ádámka legalább csak a sál ellen tiltakozik, és a sapkát Ő maga húzza fel. Cuki benne :)


Tomikám a csinos iskolai egyenruhájában :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése