2011. április 12., kedd

Húsvét előre hozva?



Tegnap annyira siettem, hogy még az esti film előtt beírjam a bejegyzést, hogy elfelejtettem leírni a húsvéti vacsora "előzetes" okait. Az egyik az én figyelmetlenségem volt. A füstölt kötözött lapocka szavatossági ideje ugyanis legnagyobb bosszúságomra április 23-ig tartott volna (fokozottan kell figyelnem a szavatossági időt!!), a húsvét meg 24-25-re esik az idén. A másik ok, (ami miatt a rövidebb szavatossági idő nélkül is megcsináltam volna,) hogy középső Fiam pénteken utazik vissza Angliába, arra gondoltam, húsvétozzon együtt a család, mert az igazi  húsvétkor már nem leszünk együtt :( (   Persze mindenki nagy örömmel fogadta a "meglepetést".  (Azt azért el kell mondanom, hogy életem első üres kalácsa volt, és nem volt annyira finom, mint kedves volt osztálytársamé, de a család úgy gyűrte befelé, hogy kétségem se volt afelől, hogy azért ízlett nekik.)

1 megjegyzés: