2011. április 16., szombat

Körözött



Reggelire egy kis vödör krémes tehéntúróból (Lidl) körözöttet kevertem ki.
Hozzávalók:
  • 1 vödör túró (50 dkg)

  • 1 csapott fehér kanál szitált ételízesítő

  • 1 kávéskanál őrölt kömény

  • 1/2 kávéskanál csilipor (el is maradhat)

  • 1 fehér kanál fűszerpaprika



A túróba belekevertem a fűszereket, és máris lehetett a zsemlére kenni. Ragadozóknak paprikás szalámival, nekem csak zöldségekkel - jégcsapretekkel, uborkával, zöldpaprikával és lila hagymával - készítettem a szendvicset. Igazi friss, tavaszi hangulatot árasztó reggeli volt.




8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ez a reggeli!!!A Túrós-baconös-kolbászos csigáról nem is beszélve!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Így készítem én is, de a csípőst kihagyom, mert epések vagyunk.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom, mi is szeretjük.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretjük,elfogadnám szívesen azokat a szendókat:-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a krémes túró, most ez a kedvencünk :)

    VálaszTörlés
  6. Juci - szerencsére nálunk mindenki bírja, sőt nagyon szereti a csípős, fűszeres ízeket.
    Rita - Ditta - Titi - Szerintem is nagyon jó ez a krémes túró, sokféleképpen használom én is, tegnap a csigát is ilyennel kentem meg, de édesen, palacsintába - vaníliával, cukorral, reszelt narancs vagy citromhéjjal - is isteni :)

    VálaszTörlés