2011. február 11., péntek

Újabb díj

        












Kedves blogtársamtól, Hobbychef-től ismételten kaptam egy díjat, amit ismételten nagyon köszönök, jól esik, hogy ilyen nagyra értékeli a munkámat. Sajnos a betegség legyűrt kissé, ezért az előző díjat sem adtam még tovább,  örültem, hogy főzni bírtam és az elkészített ételeket néhány szóban le tudtam írni, hogy folyamatos legyen a "naplóm". Így most két díjat adok tovább az általam nagyra becsült Blogoknak. Remélem elfogadják.





Az első "díj", vagy inkább "baráti ölelés" továbbadási szabálya az, hogy legalább 5 személynek kell továbbadni, rövid leírással, hogy miért éppen nekik adnám tovább a díjat. 





A második díj továbbadásának "szabályai" az alábbiak:







1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot 







Úgy gondoltam, mindkét díjat ugyanannak a hét Bloggernek adom tovább, akiket leggyakrabban látogatok, és szeretem a blogjukat.





(Legszívesebben Hobbychefnek és Mritának is adnám, de Őket most mégis kihagyom, mert mindkét díjat megkapták már, de tudniuk kell, az Ő blogjaikat olvasom el minden alkalommal legelőször.)





A díjakat az alábbiaknak adnám tovább:



Hét dolog rólam:
  1. Főzni nagyon szeretek, de sütni (sajna) nem, ezért ritkán sütök, akkor is inkább sósat.

  2. Nem szeretem az édességeket (a csokit nem bírom megenni, mert rosszul leszek tőle).

  3. A pizzát (elsősorban a csípős tengeri herkentyűset) és a sós tésztákat viszont nagyon szeretem (az édeseket - mákos, diós, grízes - nem)

  4. A vörösbortól megfájdul a fejem.

  5. Duci vagyok, de nem  fogyókúrázom, mert imádok enni.

  6. A családom szerint elég hangos vagyok, olaszos "temperamentummal"

  7. Gyakran elbizonytalanodom, (mit keresek a bloggerek között?)  úgy érzem, mindenki jobb nálam.

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Biztosan láttad, már megkaptam, így belinkellek a többiek mellé, akiktől kaptam! Köszönöm mégegyszer! További szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, kellemes 7végét üdv. Jutka

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mária!
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, és megajándékoztál ezekkel a díjakkal. Mivel már többszörösen megkaptam, így belinkellek az akkori bejegyzéshez. Még egyszer köszönöm!!

    Jó volt kicsit többet megtudni rólad, és igenis van mit keresned a blogosok között!!!! Te éppen olyan jó vagy, mint bárki más!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gizi! Köszönöm a biztatást! Jól esett!:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Maria, köszönöm mindkét díjat, szívesen látlak máskor is nálam, és ígérem én is jövök hozzád. :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Kati! Mindig örömmel nézek be hozzád, és annak is örülök, ha Te nézel be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Marcsi !
    Nagyon szépen köszönöm a kedvességed, s hogy rám is gondoltál. Miután én is már több oldalról, s többször is megkaptam ezt (és mindkét)a díjat (is), így ha nem haragszol nem posztolnék vele újra.
    Belinkellek az adományozókhoz.

    OFF: Már egy ideje itt bolyongok Nálad, s azon gondolkodom, hogy már sok mappal ezelőtt amikor itt jártam, és meg mernék rá esküdmi, hogy -mint rendszeres olvasód - követem a blogodat. S most néztem, hogy sehol sem vagyok. Hát most pótoltam.
    Ha nincs is mindig időm írni, de elég sokszor bekukkantok Hozzád, mert Nálad jó, s Nálad olyan szép minden.

    Csak így tovább. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Viki! Olyan kedves vagy, hogy ilyen szép dolgokat írtál a blogomról. Köszönöm. Nagyon örülök, ha gyakran benézel hozzám. Én is rendszeresen olvasom a bejegyzéseidet és nagyon jónak találom őket. Még egyszer köszi: Mari

    VálaszTörlés
  9. Kedves Mari!

    Nagyon köszönöm a díjat, igyekszem utólag is megfelelni neki! Gratulálok a blogodhoz, szeretem az ételeket, amiket főzöl. Én is hasonló ízvilágot követek, igaz "csak" 2 fiúnak főzök (+ a férjemnek). Köszönöm még egyszer és hamarosan a szabályok szerint közzéteszem a blogomon.

    VálaszTörlés